środa, 26 listopada 2014

Targi Rzeczy Ładnych

Cykliczna już impreza gromadząca najlepszych wystawców polskiego designu i wzornictwa, miała miejsce w miniony weekend w Plac Unii Shopping Center. Jeśli przegapiliście to ciekawe wydarzenie przygotowałam dla Was mój subiektywny wybór najlepszych z najlepszych. A jak na XXI wiek przystało, wszystko możecie kupić w internecie ;)

Zacznę od mojego faworyta, czyli PikoPiko karmniczek. Stanowisko chodź proste i skromne (dwa koziołki i decha) reprezentowały dwie młode wesołe dziewczyny, które z dużym entuzjazmem i pewnością w głosie zachęcały do zakupu kompletnego zestawu do samodzielnego zmontowania i zamocowania ekologicznego karmnika. Żeby tego było mało wyposażyły go w starter nasion i krótki informator o ptakach, które mogą odwiedzić nasz lokal. W rozsądnej cenie i prostej formie dostępny na pikopiko.pl









Ps. Zostawcie dla mnie chociaż jeden. Mój Mikołaju nie zwlekaj z zakupem ;)







Daj mi nogę, to oryginalny pomysł na odświeżenie każdego praktycznie mebla. Mała rzecz, duża zmiana.





Tekturowa choinka od Nowymodel.org, dla tych co nie lubią sprzątać igieł i są za pan brat z ekologią. 





Krzesło Kowalskiego, projekt Czesławy i Bogusława Kowalskich (twórców Meblościanki Kowalskich), które nigdy nie zostało dopuszczone do produkcji. Teraz dzięki uprzejmości Nowymodel.org przywrócone polskiemu designowi i fanom mebli z czasów PRL.









 Infografiki od Follygraph








Elementarz dla 30+ , mój kolejny punkt w liście do Mikołaja ;)



Papierówka, wydawnictwo przywracające wspomnienia z dzieciństwa <3 






Nowe odkrycie - plakaty NIOSKA. A tuż obok sprawdzona i zawsze na czasie SSamulska!



























Pierwszy raz widziałam fotel obity w gradient!


Kiełkowniki, to moje kolejne odkrycie na targach! Kształt, kolory i pomysł na 6+






Dział dziecięcy to istna bajka! Stąd najtrudniej mi było wyjść i wybrać :P 

Przeglądając setki skandynawskich domów zawsze fascynowały mnie te matrioszki. Teraz już wiem, że są dostępne w Mofflo!








Jeśli szukacie tapet i plakatów do dziecięcego pokoju to polecam Humpty Dumpty Room Decoration






Dreamko - polskie tekstylia dla dzieci. Słodkie, mięciutkie i bardzo kolorowe. Ale są też szare jak coś ;)






Esy Magnesy znam już z poprzednich wystaw i targów, ale zawsze zachwycają czymś nowym i pobudzającym wyobraźnie ;)







Akcja Przetwórz, czyli inspirujące zabawy z surowców odpadowych, skłaniające dzieci do myślenia o środowisku i racjonalnym korzystaniu z zasobów naszej planety! Jeśli szukacie oryginalnego i mądrego prezentu dla dziecka na święta, to właśnie go znaleźliście :)







 Bardziej niż dokładna Anatomia Farmy i Wsi, a ilustracje po prostu amazing!!!


Wiewiórka i spółka, czyli personalizowane i kompleksowe dekoracje na przyjęcia (zaproszenia, plakaty, banery, karneciki, chorągiewki do słomek, kółeczka do muffinek, flagi, etykiety na butelki, owijki do serwetek, karneciki z imionami). Nie było dobrego światła na targach, więc wejdźcie koniecznie na stronę dziewczyn, żeby obejżeć cudowne ilustracje, motywy i kolory! 




No i jak się podoba, co przypadło Wam najbardziej do gustu? Jeśli nic to uwierzcie mi, że było tam ładnych rzeczy znacznie więcej i każdy z Was znalazłby coś dla siebie. Przypuszczam, że na Wzory - Warszawskie Targi Designu wiele z nich znowu się pojawi. Więc jeśli nie udało się Wam wpaść na Targi Rzeczy Ładnych to polecam wpaść do Warszawy 6 grudnia :)

Trochę się ostatnio u mnie dzieje wnętrzarsko, nie o wszystkim nadążam pisać na blogu więc zapraszam również na www.instagram.com/enjoyourhome. A już po weekendzie mój pomysł na szybki i tani adwentowy kalendarz i pierwszą świąteczną dekorację w domu. W końcu za kilka dni grudzień, cieszę się jak dziecko na pakowanie prezentów i strojenie naszych czterech kątów :))) 

Ładnego dnia ;)

LU
Pin It

20 komentarzy:

  1. Prawie jakbym tam była, dzięki Lu :). Kilka rzeczy wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Lu... dzięki za tak obfitą relację. Fantastyczne to wszystko. Pewnie gdybym się wybrała wyszłabym z pustym portfelem :-) Po prostu ciężko byłoby się zdecydować na jedną rzecz.

    Ja też będę na Wzorach to zapraszam :) może uda mi się luknąć na współwystawców, bo na poprzednich nawet nie miałam kiedy.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi było ciężko się zdecydować i w końcu nic nie kupiłam ;)
      do zobaczenia na Wzorach!

      Usuń
    2. Ja w sobotę miałam dokładnie tak samo! Ale w domu ochłonęłam i gdy w niedzielę przyjechałam ponownie, już sama, to wyszłam z kilkoma rzeczami :)

      Usuń
  3. och, jak ja lubię loftowe lampy :) piękne! kolorowe fotele też bardzo ciekawe.
    Ps. ja również nie mogę doczekać się 1 grudnia, kiedy to ruszę z dekoracjami świątecznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za relacje! Kilka rzeczy chętnie bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 30 lat - przecież to coś dla mnie! ;)))))))))))))))) Dzięki Lu, zawsze znajdę u Ciebie coś ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lu relacja super szkoda, że nie mogłambyć, ale poczułam się teraz jak bym tam była trochę rzeczy wpadło mi w oko. Dzięki za relację ściskam mocniutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię oglądać relacje z targów,tyle na nich inspirujących rzeczy a najbardziej podobają mi się plakaty i typografie i kalendarz od "Akcja Prze-Twórz " :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tym razem niewiele było nowości, które wpadły mi w oko, a na dodatek o większości z nich tu napisałaś. I o czym ja teraz mam napisać, hę?

    OdpowiedzUsuń
  9. do zachlysniecia sie- kilka moich marzen perelek wypatrzylam. ale mily weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana mogę podlinkować Cię pod moim nowym postem o PikoPiko?? Pokochałam te dziewczyny totalnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi pytanie Pani Dyrektor :P Nawet powinnaś, ja i mój Mikołaj też jesteśmy nimi zachwyceni :D Trzeba mówić głośno o takich odkryciach!!!

      Usuń
  11. Ale smaczki wynalazłaś! Nogi do mebli i kuchenne plakaty wymiatają! A książka 30+ mnie zaintrygowała, muszę się zapoznać z tematem :P

    OdpowiedzUsuń
  12. alez szczegołowa relacja.. ja uziemona w domu deadlina-mi nie dałam rady.. ale wzorów nie odpuszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super relacja! Teraz wiem co we wnętrzarskim świecie piszczy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! zwróciłaś uwagę na kilka rzeczy które ja po prostu przeoczyłam (ten nogi do mebli i karmniczek) :) Bardzo miło było znów Cię spotkać! Energetyczna z Ciebie dziewczyna :) Ps. Pięknie Ci z dziecięciem na rękach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj, zaprosiłam Cię do zabawy Liebster Blog Award, jeśli masz ochotę to zapraszam na bloga po więcej informacji:) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  16. oj nie, zwariowałabym na tych targach, podoba mi się... WSZYSTKO co pokazałaś, a gdzie reszta, szaleństwo:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...